vineri, 15 iunie 2018

Personal, sunt un artist liber, independent,...


Atunci când ești liber să te exprimi, ai toate șansele din lume, poți face orice, nu ai așteptări de la cine nu trebuie, nu ești constrâns de nimic și-ți vezi de treaba ta. Libertatea asta la care mă refer eu, la modul general, este de fapt punctul în care ai ajuns pe picioarele tale, nu depinzi de nimeni și te poți concentra pe ceea ce vrei să oferi. Personal, sunt un artist liber, independent, care dă naștere unui univers propriu, muzical, artistic, cu mai multe fațete! Poate că uneori nu sunt în trend, alteori nu sunt pe placul tuturor, dar oricum ar fi, sunt fericit că-mi văd de drumul meu, am publicul aproape, fidel, de mai bine de 20 de ani, ce vine să mă vadă și să mă asculte la sala de spectacol, creez, pictez, îmi construiesc imaginea după bunul plac. Zi de poveste vă doresc, amintindu-vă că săptămâna viitoare lansez un nou single, de vară! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu