vineri, 15 iunie 2018

Am vrea uneori ca timpul să stea pe loc.


Am vrea uneori ca timpul să stea pe loc. Să nu o mai ia la sănătoasa, ca nebunul și să ne surprindă astfel, cu toate minunile sale. Timpul nu e doar o unitate de măsurare, e înțelepciune, e viață, e un cumul de sentimente după care ne ghidăm. Firește că ne afectează trecerea lui. La fel de sigur e și faptul că uneori devenim nostalgici privind în urmă.
Eu unul am o înțelegere tacită cu timpul. Nu mă supără, nu-l supăr. Nu-l las să treacă fără rost, profit la maxim de el, fac ce-mi place, mă bucur de fiecare clipă, cu toate riscurile, pentru că știu că numai o data trăiesc, n-am cum să repet asta. N-ar strica să abordați aceeași strategie. Așa o să puteți înțelege cu adevărat că lumea nu e nimic altceva în afară de noi! Vă doresc zi de poveste și timp prețios pentru aceste zile minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu