joi, 28 iunie 2018

Fuego -Va doresc zi linistita!


Eu sunt un om pozitiv și văd mereu, chiar și când nu e, partea plină a paharului, încercand sa promovez același lucru, prin arta și muzica mea! Mă doare in schimb să văd că personalități remarcabile se duc și sunt uitate după câteva zile. Mă doare să văd un sistem de valori inversat. Îmi pare rău că nu văd mai mult divertisment, accentul nefiind pus pe calitate, ci pe bârfe și intimități. 
Nu sunt neapărat în afară, eu având de zece ani o emisiune, de nișă, la Favorit TV. E o producție independentă, în care ne interesează să aducem în față marile nume ale scenei românești. Cred că dincolo de afacere, publicul trebuie puțin educat, modelat și chiar dacă această educație nu o poate face și nici n-are rost să o facă televizorul, ar merge o schimbare de macaz.
Uneori, audiențele nu indică gusturile reale ale publicului și mai știu că puțină cultură, în orice formă, nu a făcut rău nimănui până în prezent! Va doresc zi linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu