joi, 28 iunie 2018

Fuego - Dragii mei, a vuit toată presa zilele astea ...S-a scris că am o boală gravă și că am mari probleme de sănătate! Stați liniștiți, nici nu mor curând și nici ceva grav nu am.


Dragii mei, a vuit toată presa zilele astea cu titluri care de care mai bombastice și exagerate, unele duse către extrem. E inutil, după părerea mea, să dăm naștere unui subiect fals dintr-o simplă declarație care nu spune ceva atât de interesant. 
Credeți-mă că sunt lucruri mult mai arzătoare în țara asta! S-a scris că am o boală gravă și că am mari probleme de sănătate! Stați liniștiți, nici nu mor curând și nici ceva grav nu am. Sufăr desigur, știind asta de multă vreme, de afecțiuni ușoare ale inimii, la fel ca tatăl meu.
E o „moștenire de familie”, pe care o țin sub control, cu tratament. Sigur că trebuie să am permanent grijă la efortul extrem, la emoții, la oboseală sau stres. Eu înțeleg desigur, nevoia de spectaculos, dar uneori lucrurile sunt forțate un pic prea mult. Și nu mă deranjează pe mine foarte tare asta, dar oamenii, mulți dintre ei, văd lucrurile diferit, le iau ca atare și până să se dumirească, rămân cu acea primă impresie.
Așadar, dragii mei, nu am o boală gravă, doar OSCILAȚII DE TENSIUNE, la fel ca majoritatea oamenilor. Așa-i când pui tot sufletul în ceea ce faci! Vorbesc despre ultimele proiecte și despre planurile pentru vara asta, într-un interviu exclusiv pentru DC.NEWS, pe care-l puteți citi mai jos! Totodată, aveți mai jos și link-ul cu apariția mea live, de mai devreme, de la NAȚIONAL FM, unde m-am simțit minunat! 

https://www.dcnews.ro/paul-surugiu-fuego-sta-i-lini-ti-i-nu-mor-curand_598819.html

https://www.facebook.com/nationalfm.ro/videos/1709371875784019/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu