sâmbătă, 28 octombrie 2017

FUEGO - vă aștept să scriem o „SCRISOARE DE DECEMBRIE”



După frigul de zilele astea și după felul în care vremea ne joacă feste, n-am cum să nu mă duc cu gândul la minunata lună decembrie, chiar dacă mi-aș dori să prelungesc vara cu mai multe zile. Sigur că nu voi împodobi, la propriu, bradul, în acest an, pentru că n-am timp. Dar în schimb voi colinda. Mult și bine, cu melodii minunate strânse în cei 10 ani de când fac turnee naționale, bucurându-mă de reîntâlnirea cu voi.
Vedeți voi, sărbătoarea Crăciunului a însemnat mult în muzica mea, având bucuria de a avea numeroase șlagăre dedicate acestei minunate perioade. Și cu bradul a mers bine în ani, deși am melodii mult mai profunde, mai frumoase și mai spectaculoase, astfel că, de pe 4 pe 25 decembrie, vă aștept să scriem o „SCRISOARE DE DECEMBRIE”, ca altădată, cu emoții, amintiri, premiere și multe alte suprize! Detalii găsiți pe www.artbyfuego.ro , iar bilete la casa de bilete a sălilor de spectacol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu