sâmbătă, 28 octombrie 2017

FUEGO - Iubesc teatrul... pe marea doamnă DRAGA OLTEANU MATEI, dorindu-i ani mulți și sănătoși!



Iubesc teatrul, l-am studiat și-am încercat să-i cunosc tainele. Iubesc actorii români, iar printre cei mai aleși, printre minunile acestui gen deloc facil se numără marea doamnă DRAGA OLTEANU MATEI, dorindu-i ani mulți și sănătoși, care să-i păstreze tonusul și mintea la fel de geniale ca în toată activitatea sa. Nu știu dacă sunt în măsură să vorbesc despre domnia sa! În primul rând sunt mândru că a devenit, anul trecut, membru de onoare al proiectului meu ART BY FUEGO. În al doilea rând sunt fericit că i-am putut savura, în mai multe întâlniri, învățăturile.
Și credeți-mă, acest lucru chiar e o binecuvântare, ea fiind o adevărată instituție de teatru, un talent fenomenal, cu o putere incredibilă de a transmite. Draga Olteanu Matei mi-a spus ce-i măsura, tot ea mi-a atras atenția asupra dăruirii, naturalețea a arătat altfel după ce am ascultat-o și desigur că fericirea de a fi pe scenă a fost un alt plus despre care mi-a vorbit.
Firește că o iubesc, pentru toate rolurile din teatru și din film, pentru cariera impresionantă, pentru emoțiile transmise în ani și pentru omul ce este! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu