sâmbătă, 28 octombrie 2017

FUEGO - Îmi place să trăiesc ce cânt, să fiu eu...




Îmi place să trăiesc ce cânt, să fiu eu, fără să mă manifest în vreun fel în care ar fi sau nu pe plac cuiva. Nu am vreun trăirism jucat! Și trec prin filtrul meu ce spun și dacă vreau cu adevărat să transmit un mesaj, așa o pot face, punând tot sufletul acolo! Nu știu dacă e un secret, nu știu dacă are legătură cu faptul că am făcut teatru, dar pe scenă sunt eu, și în acele două ore am responsabilitatea de a oferi un mesaj, dincolo de muzică, prin ce fac, prin text. Și nu am cântat niciodată ceva ce nu am simțit!
Mesajele cântecelor trebuie să fie într-un fel – dincolo de a fi corecte gramatical – ele având scopul de a bucura, de a aduce nostalgii, de a uimi prin poezie, de a fi simple sau de a spune o poveste pe care toți o simțim! Iar pentru cei ce nu mă cunosc și își dau cu părerea, îi invit la un spectacol de-al meu și apoi mai discutăm! Zi liniștită vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu