sâmbătă, 28 octombrie 2017

FUEGO - Nu putea sa treacă ziua de azi fără sa nu va povestesc o întâmplare hazlie cu Simba...



Nu putea sa treacă ziua de azi fără sa nu va povestesc o întâmplare hazlie cu Simba, câinele meu, care-i mare figura și îmi umple, de fiecare data când ajung acasa, sufletul de bucurie! L-am testat zilele trecute, după ore de dresaj, sa-i văd loialitatea fata de mine și felul in care acționează dacă sunt in pericol! Ce credeți? S-a prins și nu a avut nici o reacție când cineva a încercat sa ma atace, ba mai mult, ca sa-mi dovedească pe fata ca nu are rost sa-l fraieresc, a mers și a început sa se joace in toată regula cu "dusmanul închipuit"!
Firește ca sunt obișnuit deja cu inteligenta lui, fiind un câine șantajist, cerșind atenție doar când vrea el, nu și când îmi doresc sau pot eu sa o ofer!
Câinii sunt buni tovarăși de viața și demonstrează ca totul pe lume nu a apărut întâmplator! Iar mai nou, începe sa stea la poze, de parca ar sti ca primește aprecierile voastre! Zi linistita va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu