sâmbătă, 7 octombrie 2017

Fuego - Să concepi un spectacol...



Să concepi un spectacol, să-i gândești mișcările, ritmul, ideile, intensitatea, playlistul, nu e o treabă simplă. Firește că-mi place să fac asta, dar e o responsabilitate și nimic nu trebuie lăsat la voia întâmplării! Cumva, în anii, acesta a fost punctul meu în plus în fața oamenilor. Am încercat să combin emoțiile cu bucuria, am transformat ritmuri, am creat diversitate, am adus și stil elitist și fericirea de a cânta muzica simplă. 
Un spectacol pe scenă înseamnă asumare, înseamnă a ține timp de două ore, atenția oamenilor aprinsă și înseamnă a oferi o parte din tine! Anul acesta, în iarnă, scriem o “Scrisoare de decembrie”, de pe 4 pe 25 decembrie, cu muzici speciale și piese nou-nouțe. Datele și locațiile le aflați pe www.artbyfuego.ro ! Ce v-ar fi pe plac să cântăm? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu