sâmbătă, 28 octombrie 2017

FUEGO - N-am frici, temeri majore de ceva anume.



N-am frici, temeri majore de ceva anume. Pot să-mi înfrunt orice spaimă și consider că putem reuși dacă dăm dovadă de tact și mergem cu fruntea înainte în lupte, fără să fugim. Orice problemă are o rezolvare, iar temerile inutile nu fac decât să ne slăbească și să ne tranforme în orice altceva cu excepția unor oameni puternici. Dacă tot e să spun și-un secret, mi-e teamă de avion, nu în sensul absurd, dar totuși prefer, dacă se poate, să găsesc un mijloc mai puțin periculos, din punctul meu de vedere. Sau îmi e teamă de pierderea celor dragi.
Am suferit deja mult prea multe astfel de treceri și orice plecare mă dărâmă, mă face să mă îndoiesc de puterile mele! Dar merg mai departe, pentru că sensul oamenilor este acesta, al continuității demne! Și vouă vă doresc o zi frumoasă și călduroasă, cu muzică bună alături! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu