duminică, 15 octombrie 2017

FUEGO - Florile au fost mereu pentru mine simboluri ale fericirii eterne...


Florile au fost mereu pentru mine simboluri ale fericirii eterne, având in ele bucuria de a dărui și de a face oamenii mai împliniți! Ascund sensibilități, transmit liniști, pot vorbi dincolo de parfumul lor și oferă zâmbete și satisfacții!
De asta le și pictez și sunt onorat sa le primesc la scena de la cei ce ma iubesc! Cumva, e un fel de schimb, așa am eu impresia, ca mi se livrează fericire prin flori, iar eu ofer emoții prin cântecele mele!
Și iată ca am primit recent o livrare de fericire, cu ceva unic - un trandafir mov criogenat și un aranjament floral spectaculos, ambele de la cei ce au transformat pasiunea pentru flori in arta - MAISON d'OR, "curierii" bucuriilor! Va doresc zi linistita, in care lucrurile simple sa valoreze mai mult decât orice altceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu