joi, 17 august 2017

Paul Surugiu - Fuego - Îmi place sa cred in oameni...



Îmi place sa cred in oameni, sa-mi pun baza in cei de lângă mine și sa încerc sa construiesc împreuna cu ei! Vorba piesei mele, nu sunt singur și chiar ma simt un norocos ca in lumea asta plină de invidii și rautăţi, eu găsesc prieteni adevărați in care sa ma încred și alături de care sa-mi petrec clipele frumoase! 
N-am cum sa va uit nici pe voi! 
Stați liniștiti, chiar dacă ma apropii de 41 de ani, nu sunt nostalgic, in schimb sunt perfect conștient ca cea mai mare bogăție pe care o poate avea un om nu sunt averile și lucrurile materiale, ci oamenii pe care ii are aproape! 
Și ce minunat e sa te vezi prin ochii prietenilor adevărați! 
Cautati-i și încercați sa le oferiți și sa le păstrați încrederea! Zi linistita sa avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu