joi, 31 august 2017

Fuego - M-ați copleșit. ..



Ieri m-ați copleșit. La propriu, am trăit unul dintre acele momente în care am fost depășit de situație. Eu știu că mă iubiți, dar parcă de data asta a fost diferit. Sau poate văd eu lucrurile altfel înaintând în ani și găsind noi sensuri ale mele, ale lucrurilor din jur, ale oamenilor dragi. Vă mulțumesc din nou pentru toate urările și pentru felul în care vă gândiți la mine. 
Știu că nu am apucat să vă răspund, dar v-am citit pe toți și vă asigur de aceleași sentimente sincere și din partea mea! Ce-am primit?
Dincolo de daruri materiale, am primit iubire, apreciere, pozitivitate, zâmbete, bucurii, „nebunii” dintr-astea puerile pentru mulți, dar importante pentru mine! Viața ne trece, e firesc, dar important este să-i găsim învățăturile și să ne bucurăm de fiecare clipă, de o nouă zi din restul existenței noastre! Să-mi trăiți și voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu