joi, 10 august 2017

Paul Surugiu - Fuego - Anii trec...



Anii trec cu rapiditate și când ne trezim ne dam seama ca filele se duc lăsând amintiri frumoase! Una dintre acestea, in cazul meu, a fost acum patru ani când am organizat o întâlnire specială cu fanii mei, la Valenii de Munte! Aproape 150 de oameni au venit și am petrecut împreuna doua zile in care ne-am bucurat de frumos! 
Vedeți voi, eu sunt ce sunt prin publicul meu! Și nu e patetism când spun asta, altfel n-as fi rezistat atâția ani in muzica! 
Da, fac treabă de 20 de ani pentru că îmi pasă, pentru că mă implic, pentru că intuiesc, pentru că vreau și am încercat să găsesc ceea ce mi se potrivește și mie și place și publicului care mă îndrăgește! Asta-i secretul! Seriozitatea! Fără ea, nu faci nimic! Și-apoi trebuie să dai din coate, să vrei! Și să te placă și oamenii, să faci ceva calitativ, care să treacă rampa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu