joi, 31 august 2017

Fuego - A fost onorant, eu fiind oricum apolitic...






















Ieri mai toată lumea a scris și a povestit cum am cântat eu unor doamne respectabile din politica românească!  A fost onorant, eu fiind oricum apolitic, deloc implicat in povestea ce ţine de acest domeniu! Dar am fost invitatde către doamna europarlamentar Viorica Dancila, iar eu merg peste tot acolo unde sunt dorit și apreciat! Contextul de ieri a fost unul înălțător - tablourile mele, realizate in ultimele luni, au tronat între costume populare readucând aminte tuturor de valorile naționale și de frumusetea unor simboluri autentice! Firește ca doamnele s-au emoționat, iar eu am fost fericit ca am putut creiona in mod armonios atmosfera cu arta mea! Mai jos, câteva instantanee alături de doamne emblema ale politicii românești - Ecaterina Andronescu, Carmen Dan și Rovana Plumb! 
Și încă ceva! ART BY FUEGO nu face politica, ci mult bine, ajutând, prin fondurile strânse, peste 130 de artiști romani și tineri talentați

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu