joi, 31 august 2017

FUEGO - MĂ-NCLIN ÎN FAŢA PUBLICULUI MEU...



Mă-nclin în fața publicului meu, pe care credeți-mă, nu-l încadrez în categorii! Nu există mai frumos sau mai urât, mai așa sau mai așa, într-un fel sau altul, există doar oameni care trăiesc muzica, bucurându-se de frumos cu aceeași intensitate. Toți la fel! Cred în publicul pe care-l am și degeaba se comentează, dar admiratorii care vin să mă vadă la turneele mele de sală sunt oameni de vârstă medie, capabili de a înțelege ce cânt, ce promovez, ce transmit, poveștile mele muzicale fiind pentru cei care au trecut prin câteva experiențe de viață. Publicul e cel care mă ridică și cel care mă coboară și-i mulțumesc că mă păstrează acolo, printre preferințe.
Firește că asta nu înseamnă că aparținem oamenilor 100%, putând face orice din noi, artiștii. Uneori există limite de bun simț și educație, dar chiar și așa, trec de cele mai multe ori peste și încerc să le fac tuturor bucurii făcând poze și dând autografe. Sunt recunoscător pentru că exist și prin voi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu