marți, 1 august 2017

Fuego - Cîte-n lună şi în stele...



Câte-n luna și in stele adunam in gândurile noastre. Mai mult sau puțin fericite, aceastea apasă pe umerii noștri ca un ceva pe care de multe ori nici nu avem cum sa-l controlam. Cred in puterea sugestiei, dar mai cred ca uneori ne legam prea tare de anumite situații fără sa ne dam seama ca nu au nici o legătura cu noi.
Primeam recent o întrebare legată care se referea la gândurile mele de a deveni artist și la cât de tare mi-am dorit!
Și am răspuns simplu - înainte de orice dorința, am muncit și-apoi au venit gândurile și planurile!
E simplu să reușești, e greu să te menții și să crești, mai ales atunci când nu ai case de producții majore în spate! Eu unul îmi văd de drumul meu acum, alături de o echipă de oameni profesioniști, și încercăm să fim cât mai buni și să nu dezamăgim! Sunt peste 20 de ani de carieră și vreau să cred că-i voi dubla! Așadar, munciți-va gândurile! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu