marți, 1 august 2017

Fuego...la Mamaia...Vitralii...



Întotdeauna mi-a plăcut să-mi gândesc minuțios, cu seriozitate, concertele și evenimentele. Cumva, pentru bunul mers al lucrurilor, eu sunt cel care trebuie să centreze și să dea mai apoi cu tot capul dacă-i vreo greșeală. Ideea e că sunt pasionat să dau naștere unor seri cu și despre artă, fie că sunt în plan muzical sau artistic, vezi turneele mele și spectacolul TESTAMENT, ori în scop umanitar, vernisajele ART BY FUEGO, în cadrul cărora expun opere noi, cânt, ajut câțiva tineri talentați, socializez și premiez mari valori ale României.
Anul trecut pe vremea asta, în plină caniculă, la mal de mare, organizam super evenimentul VITRALII, primul din seria vernisajelor în țară, la Mamaia. A fost o seară superbă, supraveghiată îndeaproape de producătorii mei, familia Herța, cu o mulțime de invitați, personalități și admiratori, unde am cântat, am avut prieteni dragi aproape, am premiat-o pe Doina Păuleanu, cel mai mare critic de artă român și pe Elena Frâncu, sportiv de renume. Deci n-am cum să uit! Plus că ce e frumos, trebuie readus în atenție! Zi frumoasă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu