joi, 31 august 2017

FUEGO SI SIMBA...



Nu știu dacă vă era dor de Simba, câinele meu Akita Inu, dar mi-am zis că se merită să vi-l arăt după ce a avut parte de un întreg tratament , de la vaccin până la coafor. Vedeți voi, eu sunt un om rațional, dar cu Simba mai dau din când în când și eu în mintea celor mici. Ba mai mult, uneori mi se pare că este mult mai isteț decât mine, fiind un fenomen! A împrumutat, punând în aplicare regula cunoscută, din comportamentul meu! 
Și nu pot să vă spun cât de tare mi se frânge inima atunci când plec și-i văd privirea întristată! După cum puteți vedea, fericit fiind, a stat și la poză, după ce i-am zis că are o multitudine de admiratori pe Facebook și că primește multe like-uri pentru asta! Desigur că a primit și recompensă! Așadar, cum vi se pare la cei doi ani și ceva pe care-i are? Zi frumoasă vă dorim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu