marți, 1 august 2017

Fuego - el, mi-a pus capac...şi nu-l pun să împodobească bradul...



Nu-i simplu să ai grijă de-un animal, mai ales dacă te atașezi de el și în special când pe acesta îl cheamă Simba și are personalitate de fier! 
Știu că v-am tot bătut la cap cu asta, dar nu o să încetez să vă spun că rasa lui mă uimește zilnic cu seriozitatea și felul în care înțelege tot ce fac, ce simt, ce spun. Cum nu vrea să ne pozăm, i-am zis că-l voi spune fanilor mei pe Facebook. Nu mi-a dat atenție, dar totuși a stat să-l pozez măcar pe el. 
Amândoi într-un cadru e mai dificil, așa că vă propun o poză mai veche, să faceți voi comparație. Trebuie să recunosc că nu sunt un împătimit iubitor de animale, dar el mi-a pus capac și abia aștept de fiecare dată să ajung acasă să-l văd, să-l alint, să-l hrănesc. E mai greu acum, cu vara toridă, dar știe că i se apropie anotimpul de forță!
Și nu, nu-l voi pune să împobobească bradul! Zi frumoasă vă dorim! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu