sâmbătă, 7 septembrie 2013

FUEGO - INCREDIBIL!




Incredibil! Fuego a cantat pe un scaun inconjurat de 1.000 de oameni! Indragitul cantaret nu  a mai ajuns la scena din cauza multimii si a fost nevoit sa improvizeze pe loc!





Paul Surugiu, alias Fuego, este un cantaret foarte indragit de romani! Tocmai de aceea, acolo unde vine el sa tina un recital se strange o multime de oameni! Uneori, de atata inghesuiala, artistul nu mai ajunge nici la scena si improvizeaza ceva ca sa poata fi auzit de fanii lui! La fel s-a intamplat si saptamana trecuta, cand interpretul a fost nevoit sa isi faca show-ul de pe un scaun, intrucat nu a mai putut ajunge in locul in care ar fi trebuit sa isi tina recitalul.
Weekend-ul trecut am trait un lucru inedit. Prezent fiind la o manifestare publica dedicata unei zile de oras, a trebuit sa ajung la scena prin multime. Numai ca socoteala de-acasa nu s-a potrivit cu cea de acolo. Am fost inconjurat de peste 1000 de oameni, care au venit sa cante si sa se distreze impreuna cu mine. Si pentru ca nu puteam inainta, am fost nevoit sa raman in mijlocul lor. Dar asta m-a facut fericit. Am descoperit ce inseamna sa fii alaturi de cei ce te iubesc si vad in tine un motiv de fericire. Mai mult, a trebuit la un moment dat sa urc pe un scaun si sa cant, pentru ai putea vedea pe toti cei ce m-au inconjurat si mi-au daruit flori, facand hore si dansand pe acordurile muzicii mele”, a declarat Fuego pentru WOWbiz.ro!

Artistul spune ca au mai fost cazuri in care a trebuit sa improvizeze pe loc. “Nu sunt insa la prima experienta de acest fel.  Deseori mi se intampla sa cant in locuri atipice, pentru a fi cat mai aproape de cei ce ma inspira,  ma determina si ma ajuta sa mearg mai departe. In urma cu ceva timp, la o manifestare similara, am cantat pe o scena improvizata din caramizi BCA. Acest lucru nu ma deranjeaza. Cel mai important pentru mine este sa transmit publicului toata caldura, respectul si apreciererea mea. Este un detaliu locul in care canti, atat timp cat cei prezenti sunt acolo pentru tine. Fara public, artistii nu ar exista. Este o bucurie imensa sa vezi cum oamenii traiesc impreuna cu tine fiecare ritm, fiecare nota. Sa-i observi ca iti cunosc versurile, canta cu tine, avand o lumina pe chip in momentul in care te vad. Pentru mine acesta reprezinta esenta evolutiei mele. Probabil ca nu as fi reusit sa ma mentin si sa sarbatoresc luna aceasta, 20 de ani de activitate daca nu existau suflete care sa vibreze la muzica mea, care sa ma asculte, sa vina periodic la spectacolele mele, dovedindu-mi astfel, ca mesajele mele nu sunt in zadar!“, a conchis artistul!

Un comentariu:

  1. Nu este pentru prima data cand se intampla acest lucru! Fuego este un un artist iubit si apreciat de foarte multa lume, orice aparitie a lui este primita cu mult entuziasm, iar el ofera publicului sau tot ce stie sa faca el mai bine, sa cante si aduca voia buna in sufletul romanilor, facandu-i sa uite de problemele cotidiene.

    RăspundețiȘtergere