joi, 20 decembrie 2018

Sunt liber și independent in profesia mea!



Nu am facut un scop precis din a căuta aprecierea oamenilor niciodata. Sunt constient ca exista si oameni care te iubesc si oameni care nu gasesc in tine un model artistic. 
Si e firesc sa fie asa. Doar ca eu am stiut intotdeauna ca trebuie sa fiu sincer și perseverent. Asta pentru ca ma pun in fata plutonului, asteptand ca toti sa loveasca in mine. 
Si singura mea aparare este sinceritatea, esteintregul meu cumul de sentimente pus intr-un cantec.
Poate si de asta am cantat tot timpul ce mi-a placut, fara sa fac compromisuri, fara sa ma abat, fara sa ma gandesc ca maine poate imi va fi rusine cu ce am facut azi si ca publicul ma va taxa. Am cantat latino, pop, folclor, colinde pentru ca le-am simtit. “ Impodobesc bradul “, ca brand, si vara si iarna, si la orice pas, dar am o satisfactie - cu toate glumele facute, acest cantec ma reprezinta in totalitate pe mine, fara sa fiu nevoit sa apelez la el ca un artificiu de imagine. Sunt liber și independent in profesia mea! #văiubesc #deagderomaniamea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu