joi, 20 decembrie 2018

Sărbătorile vin, sărbătorile vin, iar eu mă gândesc cu bucurie la clipele acelea din preajma Crăciunului!



Sărbătorile vin, sărbătorile vin, iar eu mă gândesc cu bucurie la clipele acelea din preajma Crăciunului! Chiar dacă voi fi pe scenă, voi încerca să păstrez puțin din farmecul perioadei. Să știți că nu sunt obsedat de Crăciun, dar consider că e o vreme prielnică pentru a primi mai deschiși mesajele simple, pozitive. Și cred în muzica acestei sărbători, fie că e tradițională, autentică, în stilul cântat de Ștefan Hrușcă sau Narcisa Suciu, fie că special creată, de mine, Paula Seling, Ștefan Bănică sau Andra. Fiecare dintre noi, colindătorii acestui anotimp, vrem să oferim un strop de emoție, din fericirea pe care și noi o trăim la rândul nostru. Eu văd Crăciunul prin muzica mea, prin poveștile pe note scrise în toți acești ani. Nu uitați că vă aștept în turneu, la sala de spectacol, până pe 28 decembrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu