joi, 20 decembrie 2018

Oricum ar fi, eu nu sunt meteo-dependent...



Iarna ne joacă tot felul de feste anul acesta. Ba e frig, ba mai cald, ba vine ploaia, ba încearcă să ne fenteze cu puțin soare. Oricum ar fi, eu nu sunt meteo-dependent, iar starea mea nu se schimbă în funcție de cea a vremii, chiar dacă uneori am impresia că este fix invers. În schimb e o provocare să cânți afară perioada aceasta. Dar fac față cu brio, din respect pentru cei care vin să mă vadă. Am o căciulă "celebră", de vreo câțiva ani. Are ea un aspect special, vine tocmai de la ruși și ține de cald, în așa fel încât să nu răcesc și să pot continua turneul. Pare extravagantă, dar nu e și credeți-mă, în viață, cine-și dă fără sens cu părerea despre una și alta, nu face altceva decât să arate cât de neînsemnat este de fapt. Așadar, vă doresc zi frumoasă! Vă iubesc și vă aștept la concerte! #paulsurugiufuego #căciulaminune#dragderomâniamea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu