joi, 20 decembrie 2018

Celebritatea nu e neapărat greu de gestionat...





Când mi-am dat seama că nu-mi mai aparțin în totalitate și că trebuie să am mare grijă la tot ce fac, atunci am înțeles că sunt celebru. N-am făcut niciodată în viața mea un țel precis în a căpăta un renume. Mi-am dorit să cânt, să apar pe scenă și să pot oferi arta mea celor din jur. De acolo, probabil că a fost un pas. Sau mai mulți. Nu știu. Nici nu știu dacă mă cunosc toți oamenii de pe stradă și nici nu vreau asta. Cert este că vreau ca arta mea să ajungă în schimb, la cât mai mulți, în forma corectă! 
Celebritatea nu e neapărat greu de gestionat, dar nu e atât de strălucitoare precum și-o imaginează mai toată lumea. Ea e un tren cu du-te-vino! Sunt momente în care-aș vrea să fiu mai puțin cunoscut, dar să îmi pot face profesia. Nu vreau să mă plâng și nici să dezvolt inutil acest subiect. Cert este că oamenii percep greșit, diferit această celebritate, care nu are întotdeauna aspecte roz! Zi frumoasă!#dragderomâniamea #visualartbyanamariahalalai
Comentarii
Mocanasu Nina Nu știu cat de timpuriu realizam ce vrem sa facem în viata . Știu doar ca atunci când lucrurile ți se par firești atunci sigur ai ales profesia potrivita. Sigur ca nimic nu e ușor în viata asta dar măcar asa pasii ni se par a "duce undeva ". Cat despre celebritate. ..hmm...relativ totul, după părerea mea celebritatea e cununa profesiei bine făcute. Succes !
Administrează
Ceci Ceci Probabil că această celebritate nu-i confortabilă adesea! Un artist care a muncit, a perseverat, s-a dăruit publicului, fiind și un OM de exceptie, cu o calitate umană cum rar întalnesti, nu poate trece neobservat! Prin puterea exemplului, "Fii tu!", balanța s-ar echilibra pe toate palierele! Mult succes în toate!
Administrează
Ioan Bratu Bună dimineața! Ați ales bine profesia, fiind un drum foarte greu, nu este ușor să fii artist, dar dvs domnule Paul ,sunteti un luptător și reușiti să le faceți pe toate! Da ,Paul Surugiu, in fiecare zi, aduci fericire si bucurie in sufletele oameniloVezi mai mult
Administrează
Daniela Idiceanu E frumoasa viata de artist, dar e si grea...Tu ai ajuns celebru pe munca si talentul tau, esti cel mai mare si mai iubit artist roman, esti un fenomen!Felicitari si respect pentru tot ceea ce faci ca om dar si ca artist! 👏👏😘
Administrează
Răspunde18hEditat
Ramona Margarit Buna,Paul!
Oamenii sunt diferiți si percep diferit..asta contează mai puțin.. 
Important este faptul că tu,esti un artist al sufletelor sensibile,romantice..si nu poti fi trecut cu vederea!
Vezi mai mult
Administrează
Cseke Enikő Buna dimineata dragă Paul o zi minunata şi frumoasă plină de bucurie şi frumoasă astăzi Felicitări şi mult succes ai grijă de tine Te imbrățişa şi pupici cu suflet mare drag 😘 😘👏👏🎤🎤🎤🎵🎤🎤
Administrează

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu