joi, 20 decembrie 2018

Sunt in măsură să emit o părere!



Am citit un articol referitor la conduita oamenilor și a artiștilor in sala de spectacol! Eu am turnee naționale, in sali, pe bilete, de doua ori pe an, din anul 2006! Deci sunt in măsura sa emit o părere! Cred cu ardoare ca trebuie sa existe un respect reciproc, iar atunci când alegi sa mergi la un spectacol îți asumi niște reguli, oarecum nescrise! Eu sunt fericit și onorat ca pot contura actul artistic complet alături de public. Oamenii care vin la concertele mele sunt, in mare parte, punctuali, eleganți, deschiși, au telefoanele oprite, nu filmează cu blitz! Firește ca exista și momente in care suna telefonul cuiva sau cineva întârzie, ori ma filmează de jos in sus, deși exista anunț prin care se interzice asta! Ideea este ca trebuie sa învățam sa prețuim mai mult munca celor de pe scena, iar cei de acolo sa știe cum sa ofere bucurii celor veniți sa-i aplaude! E un schimb care implica cultura, bun simt și buna creștere! Zi frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu