luni, 3 decembrie 2018

Drag de Romania mea! - 2 decembrie 2018, TVR2










Lansez prima piesă de pe noul album de colinde, doar pentru voi. Melodia „NINGE, TOT NINGE!” este un cutremurător strigăt pentru patria mea, un frumos omagiu adus României Mari, cea pe care o celebrăm prin invitați valoroși și muzică de calitate. Am pentru voi mari nume ale țării. Mi-am spus, alături de echipa mea, să construim o ediție simplă, fără artificii inutile și fără epatări în simțiri și însușiri. Am spus că ar trebui să venim cu patru exemple de seamă, patru motive pentru care România este mai deplină. Nu am uitat nici muzica neamului! Astfel, cu muzica patriotică, tocmai de la Hunedoara, ne cântă despre Unire și despre însemnătatea ei, Mariana Anghel, alături de care am pregătit un duet special. Ulterior, marele cosmonaut român, lordul cerului, Dumitru Dorin Prunariu vine să ne zice de ce un mândru român. Corul Național de Cameră MADRIGAL – MARIN CONSTANTIN, brand indubitabil de țară, ne onorează cu prezența și ne poartă în lumea cântecului înalt. Spre final, maestrul Dorel Vișan uimește cu înțelepciunea sa, a unui mare actor român care și-a dăruit viața întreagă scenei românești! #dragderomâniamea #paulsurugiufuego #românia #premieră#ningetotninge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu