luni, 3 decembrie 2018

100 DE ANI DE ROMÂNIA!


100 DE ANI DE ROMÂNIA! N-aș putea să zic dacă-s mulți sau puțini, dar tot ce pot să zic este că mi-e drag de ea și că i-aș scrie azi, în ceas aniversar, în următorul fel – 
„ Chiar dacă mulți te vor doborâtă, tu lupți să izbutești! Și ai de ce! Ai strâns într-o sută de ani, cu multe suferinți și istorii frământate, o minunată cultură, oameni speciali și o simțire unică, în aceeași limbă. Eu sunt mândru că sunt fiu de Românie și voi lupta mereu, cu arma muzicii și a harului meu, să te văd la locul potrivit!”
Vorbesc despre minunile ei în direct, după ora 9.00, pe TVR 1! Spre seară, alături de Carmen Rădulescu, cântăm în românește la „TE CUNOSC DE UNDEVA”, iar de la ora 20.30, am onoarea să fac parte din distribuția impresionantă a spectacolului „UNIREA CEA MARE”, ce va avea loc la Craiova, pe muzica lui Eugen Doga și versurile lui Nicolae Dabija, împreună cu peste 100 de intrumentiști și cor simfonic! LA MULȚI ANI, ROMÂNIA MEA DRAGĂ! #dragderomâniamea#centenar #paulsurugiufuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu