joi, 20 decembrie 2018

In decembrie - ziua celei care mi-a dat viață...



17 decembruie - ziua celei care mi-a dat viață, m-a crescut, m-a format, mi-a oferit lumina viselor și m-a lăsat să zbor în lume, cu toate bucuriile mele, clădind pe lacrimile ei, pe împlinirile și sacrificiile ei, o viață de artist. Mama mea, Jeni, împlinește azi o vârstă frumoasă și chiar dacă nu-i pot fi aproape, după ce-am sunat-o azi noapte, m-am gândit să-i scriu aceste rânduri aici, pentru că știu sigur că prietenele ei îi vor citi. Dragă mamă, sunt firești toate mulțumirile și dragostea mea! Deja e istorie faptul că sunt ce sunt datorită ție! Dar nu ți-am spus niciodată că m-ai inspirat, că munca ta, sacrificiile tale și ale tatei m-au făcut să zbor, să vreau, să lupt și să reușesc să-mi împlinesc visele, dar și să vă fac vouă o viață mai bună! Te iubesc, mamă și crede-mă că nu voi avea vreodată suficiente cuvinte să-ți mulțumesc! Să-mi trăiești mult și bine! #mama#paulsurugiufuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu