joi, 20 decembrie 2018

Îmi place ce fac și e propria mea alegere...



Se zice într-un fel că timpul s-a diminuat. Nu știu cât de adevărată sau nu este această zicală, dar eu chiar aș mai avea nevoie de ceva timp. Stau de multe ori și mă gândesc cum să mă împart, cum să fac față. Nu e ca și cum m-aș plânge. Rezist, îmi place ce fac și e propria mea alegere, dar cu siguranță dacă timpul ar fi mai mult de partea noastră, lucrurile ar sta cu totul diferit. 
Cum sunt în turneu național de mai bine de o săptămână, mi-am dat seama abia acum că anul acesta am stat mai mult pe drumuri, prin turnee și deplasări, decât acasă. Sigur că e bine, dar am nevoie de liniștea căminului meu, la începutul noului an! E tot ce-mi doresc! Și desigur, să-mi fiți aproape în fiecare duminică, de la ora 15.00, pe TVR 2, mai ales că vin ediții de sărbătoare, ultimele trei gale, până la noul sezon, din primăvară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu