vineri, 2 august 2013

STEA


Dragii mei,
“ Respectul si dragostea ce vi le port sunt deja inscrise in arhive. Nu mai reprezinta o surpriza faptul ca fara voi, admiratorii mei, nu as putea functiona ca artist si nu mi-as putea manifesta vocatia.
Tocmai de aceea imi doresc ca de fiecare data sa va incant cu noi si noi proiecte dragi mie, cu piese de suflet, cu momente unice. Astfel, in cadrul intalnirii noastre  “ UN CANTEC, UN DESTIN “, va ofer in dar o parte din ceea ce inseamna legatura noastra, transpusa in cantec.
Un cantec ce a fost realizat in exclusivitate pentru voi, pentru a pune pecete pe ceea ce inseamna artist si public, toate cumulate intr-o singura stea.
Piesa “STEA”, compusa de Eugenia Carabut Andries, pe versurile celui ce este supranumit ca fiind “ al doilea Vieru “, Vasile Romanciuc, vi-o dedic, in prima auditie, ca simbol al dragostei ce o nutresc pentru toti cei care ma sustin, care simt ca muzica mea le este alinare si care cred in continuare ca muzica de calitate  va dainui peste vremi.
 Va multumesc, asa cum stiu cel mai bine, prin cant, iara cantul meu va fi pentru toti o stea ce ne va uni in permanenta ! Steaua noastra ! “
         
                                                                        Paul Ciprian Surugiu – FUEGO
 
STEA
 „ O stea pe cer
E steaua noastra,
Mai sus de arbori si de munti.
Un semn al dragostei eterne
Eu nu te uit, tu nu ma uiti
Lumina stelei de departe
Cand o citesti, cand o citesc
Se talmaceste atat de simplu
Tu ma iubesti, eu te iubesc
 
Inima mea, inima ta
Iubirea le-aduna intr-o singura stea
Pe-a cerului foaie albastra
Cea mai frumoasa e a nostra !
Inima mea, inima ta
Iubirea le-aduna intr-o singura stea
A noastra stea, e dragostea ! 
 
    Fragment din versurile cantecului “STEA”, compuse de poetul Vasile Romanciuc

2 comentarii:

  1. CANTECELE TALE PAUL AJUNG TOATE IN INIMILE NOASTRE. MULTUMIM.

    RăspundețiȘtergere
  2. O noua piesa ce promite sa devina slagar, aceeasi colaborare frumoasa intre Paul Surugiu (Fuego) si Eugenia Andries Carabut, intregita de aceasta data si de condeiul lui Vasile Romanciuc. Pe scurt, trei profesionisti care au refacut, prin vers, glas si cant, podul de flori dintre cele doua maluri ale Prutului! Felicitari! Sunteti demni de tot respectul si toata admiratia noastra, pentru tot ceea ce faceti!
    PS: Aceasta melodie a fost declarata "imn" de catre fanii prezenti la intalnirea ce a avut loc la Valenii de Munte! Ne va reaminti intotdeauna de clipele de vis petrecute in compania artistului nostru drag!

    RăspundețiȘtergere