duminică, 25 august 2013

20 de ani de cariera si 37 de ani - FUEGO

http://www.protvmagazin.ro/stiri/muzica/a11269106-azi-implineste-20-de-ani-de-cariera-si-37-de-viata-el-este-artistul-caruia-ziua-sa-de-nastere-nu-i-a-fost-niciodata-draga

PRO TV MAGAZIN

Azi implineste 20 de ani de cariera si 37 de viata! El este artistul caruia ziua sa de nastere nu i-a fost niciodata draga!




La multi ani, Fuego! Artistul isi sarbatoreste astazi ziua de nastere. Implineste 37 de ani, din care 20 de cand activeaza pe scena muzicii romanesti, trecand prin diverse etape, pentru a ajunge astazi sa fie pe primele locuri in ceea ce priveste popularitatea.


Ziua de 23 august nu i-a fost niciodata draga, nefiind un impatimit al acestor manifestari festive. In copilarie, in schimb, era fascinat de faptul ca intregul oras Turda, parte a leganului istoric din Transilvania, era ornat cu steaguri si pancarte, considerand pe-atunci ca toate defilarile sunt organizate pentru a-l sarbatori pe el.
 
“Imi aduc aminte cu drag ca in acea perioada dominata de joc si inocenta, asteptam cu nerabdare ziua mea. Si asta pentru ca intreaga familie era pregatita pentru a ma sarbatori. Bunicile mele se intalneau cu doua zile inainte pentru a face bunatati si a ma invata ulterior ca trebuie sa pretuiesc momentele copilariei.
Pe malul Arieşului, în Turda ce respira istoria frământata de vremi a Ardealului fără margini, am crescut gândindu-mă că muzica va pune luminii zăvor, că viaţa mea va fi închinată cântului. Perioada aceea a fost de o simplitate pură, şi-o rememorez cu obedienţa copilului adult, al cărui gând fuge către jocurile banale de atunci, către mustrările bunicii, desăvârşite toate de inocenţa sufletului, de candoarea cu care îmbrăţişam fiecare nouă descoperire”, spune artistul.
Iar dorinta i s-a indeplinit. Destinul sau a fost si este inchinat muzicii. De douazeci de ani canta pentru publicul sau, pentru cei sensibili, romantici si pentru cei care mai cred ca muzica este cea salvatoare dintr-o societatea zbuciumata de zgomot.
 Publicul l-a rasplatit in timp, acordandu-i credit si investind in el tot sprijinul sau. Dovada pentru asta stau salile pline de la spectacolele sale din cele doua turnee anuale. La randu-i isi trateaza fanii cu respect, oferindu-le surprize.
 
 Una dintre acestea a fost la inceputul lunii august, atunci cand Fuego a conceput, împreună cu Asociaţia Culturală Regal D’ART şi Casa de discuri Euromusic, un eveniment remarcabil destinat în totalitate fanilor şi tuturor celor ce iubesc, urmăresc şi apreciază activitatea sa. Până acum, nici un alt artist român nu a mai construit o manifestare atât de amplă, la care să participe peste 150 de fani veniţi din toate colturile ţării şi chiar ale lumii, având reprezentanţi şi din Canada, Marea Britanie, Moldova, Ucraina sau Italia.
 
“Multumesc PRO TV Magazin pentru urarile voastre. Sunt onorat sa stiu ca am atat de multe persoane in jurul meu, care ma apreciaza si care, neconditionat, imi sunt sunt alaturi in fiecare moment, demonstrandu-mi cat de minunat este sa ai prieteni. Nobleţea sufletului e constituită de puterea prin care poţi oferi celor din jurul tău din căldura tainică a prieteniei. Octavian Paler consemna, în ultimele-i mărturisiri, că cea mai de preţ avuţie ce se poate îndrepta către eternitate, e dăruită de cei pe care îi păstrezi lângă inima ta. Zilnic, simt, din ce in ce mai puternic, ca avuţia mea se măreşte cu fiecare prieten. Iar asta mi-am dorit si imi doresc in permanenta, prieteni sinceri si adevarati ! ” ( Paul Surugiu – Fuego )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu