duminică, 2 septembrie 2018

Ziua limbii mele!

Azi e ZIUA LIMBII MELE! Știu că poate nici eu nu o prețuiesc pe deplin, dar cred că ar merita mai multă importanță și n-ar strica, înainte de tablete, telefoane, limbi străine și alte activități, să o știm cum se cuvine pe ea, limba română, căci în ea am spus mama, cu ea am plâns și-am cerut prima oară, prin ea am visat și tot ea ne-a păzit și formarea, de orice fel ar fi fost ea. Mă doare să o văd lovită zilnic. Mi-e ciudă în momentele în care mulți o lasă în derâdere și nu-i înțeleg sensurile, însemnătatea.
Limba ne este leagăn, la modul propriu. Este poate cea mai înaltă nuanță a noastră, a românilor. Știu că e grea, știu că trebuie răbdare, dar în loc să o ciopârțim, fără să ne pese, mai bine i-am da ascultare și ne-am alina urechile cu dulceața sa. Cânt limba română la orice pas, o recit și sunt mândru că sunt român în țara mea frumoasă, cu valori, doruri și vorbe mărețe. La mulți ani, limbă română! Și pentru tine, din toamnă, voi avea și mai mare dragoste de România mea! #limbaromână #paulsurugiufuego#dragderomâniamea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu