duminică, 2 septembrie 2018

Bun venit, dragă toamnă!


Bun venit, dragă toamnă! Știu că vara rămâne mai mult cu noi, dar calendaristic ți-ai făcut apariția și pe mine mă-ncearcă deja nostalgiile! Nu știu în ce fel și nici măcar de ce, dar toamna este anotimpul tuturor reușitelor mele, povestea unor mari întâlniri și de departe o altfel de nuanță a sufletului meu! Îmi place toamna pentru că totul capătă altă culoare și eu mă regăsesc mai deplin. Toamna e cumva la fel ca și noi. Vine treptat, cu deznădăjduiri, cu frig și cald laolaltă, cu soare orbitor și ploi dese. Și noi, la fel ca pomii de toamnă, ne colorăm, ne amăgim și începem, prin vremuri apuse, să picăm din vise rând pe rând, pentru că oricât ne-am dori, nu mai suntem ce-am fost! Mă bucur să o întâmpin, mai ales că am o mulțime de surprize pregătite în curând, de la piese, la emisiuni și concerte speciale! #toamna#paulsurugiufuego

https://www.youtube.com/watch?v=8RpckmzAMlw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu