miercuri, 12 septembrie 2018

Am știut mereu că privirile oamenilor ascund sentimente, ascund viață și povești...


Am știut mereu că privirile oamenilor ascund sentimente, ascund viață și povești, de multe ori nespuse sau trăite. Mie îmi place să analizez priviri și să mă bucur de ochi ce zâmbesc, de minuni ale fericirilor și de împlinirile altora. 
Ce vreau să spun este faptul că de multe ori, oricât am vrea să fim de puternici, ochii ne trădează. 
Și e bine asta! Sentimentele trebuie împărtășite, emoțiile la fel și chiar fricile și nereușitele. Așa ne putem vindeca de noi și putem merge, cu încredere, mai departe. Eu unul așa fac și zău că mi-e bine. Așa am evoluat și am învățat să fiu sincer pe scenă, cu publicul meu, cu tot cu emoțiile aferente, pe care le las să se vadă! Zi de poveste vă doresc! Mâine vă anunț datele, orașele și detaliile noului meu turneu de colinde, ce va ține de pe 3 pe 27 decembrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu