marți, 4 septembrie 2018

Săptămână de vis s-aveți!


Îmi place natura, îmi place verdele și-mi place libertatea pe care mi-o oferă orice priveliște românească. Nu știu cum aș putea face față într-un spațiu în care să n-am parte de toate bucuriile pe care mi le aduc aerul proaspăt de dimineață ori asfințitul ce se oglindește în imaginea unui lac, departe de lume și stres. După zile pline, doldora de concerte, oameni, fericiri pe scenă, drumuri istovitoare, mă relaxez așa, privind natura, jucându-mă cu imaginația pe pânză. Așa arată momentele mele de liniște, prea puține, ce-i drept! Îmi dau seama uneori că nimic nu e mai presus de altceva și că oricât am lupta, la un moment dat, tot cu puțin rămânem. Dar important e ca acel puțin să fie esență! Mai jos, cu o „ținută” mai specială, de sezon! Ce ziceți, îmi stă bine cu pălărie? Săptămână de vis s-aveți!

Un comentariu: