duminică, 2 septembrie 2018

Mulți se întreabă ce înseamnă viața de artist?


Mulți se întreabă ce înseamnă viața de artist? Are de toate in ea, adunând și lauri și oboseala, privilegii și responsabilități, momente vesele și triste, dar și munca! 
O să râdeți, dar atunci când faci cu plăcere ceva, ai tot timpul din lume numai pentru tine. 
Cel puțin așa simt eu. 
Probabil că aș fi primul care ar cumpăra timp dacă s-ar oferi undeva asta, pe o tarabă, de vânzare. Pentru că îmi place să folosesc în favoarea mea fiecare clipă. Nu mă uit în grădina altuia și-mi pasă doar de ce pot eu să construiesc, pe forțele mele proprii! Va aștept asta seara, de la ora 20.00, pe Favorit TV, acolo unde avem muzica buna și invitați speciali! Duminica de vis va doresc!#paulsurugiufuego #artist #familiafavorit #vaiubesc

https://youtu.be/P7H-P35cho4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu