duminică, 19 noiembrie 2017

Fuego - „Scrisoarea mea”, concertul pe care vi-l pregătesc din 4-25 decembrie...



Atunci când mă revăd cu publicul meu de peste tot din țară, am la propriu, emoții. Veți râde probabil, pentru că după 20 de ani de carieră și mai bine de 10 de când fac câte două turnee naționale anual, nu ar fi normal să am astfel de sentimente. Dar nu-i cazul meu! Fiecare apariție e un alt test, cu întrebări noi, provocări grele, cu un mine ce trebuie să dea ce-i mai bun, indiferent de cum mă simt, de ce probleme am!
Dar îmi place asta și vă mărturisesc că ard de nerăbdare să ne revedem, începând cu 4 decembrie, până pe 25 decembrie! „Scrisoarea mea”, adică concertul pe care vi-l pregătesc alături de trupă, are de toate și cu siguranță veți râde, veți cânta, veți fredona refrene. Veți plânge și cu nostalgie, vă veți aduce aminte de copilărie și părinți! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu