duminică, 19 noiembrie 2017

Fuego - Eu nu alerg după categorii de public.



Povestea cu publicul meu targetat doar pe o anumită categorie este un principiu eronat, o falsă istorie promovată de unii și alții în spațiul public. Nu cânt muzică modernă, comercială, dar în sală, la concertele mele, media de vârstă este de 25-50 de ani, reușind să văd mulți copii ce vin cu părinții lor, încă de acum 15 ani, iar acum sunt maturi în toată regula, păstrându-mă și pe mine printre preferințe. Eu nu alerg după categorii de public. 
Nu poți forța oamenii, prin ceva anume, să te placă, dacă ei nu simt asta. Sunt rațional și știu că muzica mea este pentru cei romantici, pentru cei ce pun accent pe mesaj și pe felul în care melodicitatea unei piese ne poate schimba! Numele Fuego, care complet e Paul Surugiu-Fuego, e oricum pe buzele tuturor, într-o formă sau alta. Nu m-am gândit niciodată să atrag publicul tânăr, dar cred că la un moment dat, aceștia vor asculta și ei muzica părinților lor! Zi faină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu