luni, 6 noiembrie 2017

Fuego - Scrisoare de Decembrie...


La ce temperaturi scăzute simțim, gândul îmi zboară la brad și la iarnă. Încă mai e vreme, știu, dar eu m-am apucat de conceput spectacolul „SCRISOARE DE DECEMBRIE”. Pe hârtie e mult mai simplu, dar am certitudinea că voi veți atenua orice urmă de emoție și vom petrece, în fiecare oraș, două ore de poveste. 
Nu sunt neapărat atașat de iarnă, dar am construit în ani o muzică a acestei sărbători și chiar mă bucur să fiu asociat cu magia Crăciunului și cu tot ce înseamnă această perioadă.
Știu că mai vem aproape o lună și ceva, dar eu am intrat deja în febra organizărilor. Nu e foarte simplu să planifici un show în care să reușești, de unul singur, alături de orchestră, să menții atenția unei săli pline! Aici este de fapt, provocarea!
Vă aștept de pe 4 pe 25 decembrie! Lista o găsiți pe www.artbyfuego.ro ! Zi liniștită vă doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu