vineri, 24 noiembrie 2017

Fuego - Eu unul încerc să nu fiu plictisit...



Pentru a fi altfel zi de zi, pentru a nu interveni monotonia, pentru a da dinamism vieții tale, trebuie să te reinventezi în permanență, încercând să fii tu, dar mereu altfel. Și asta nu ține de aspectul fizic neapărat, ci de starea de spirit, de modalitatea în care te prezinți lumii. Eu unul încerc să nu fiu plictisit, să găsesc noi resurse de a crea și să depășesc toate problemele cu zâmbetul pe buze! Nu-i un optimism nebun, e doar o stare bună, care mă ajută! Pentru că avem și noi artiștii, probleme, chiar foarte multe și când se adună, pare că nu mai ai scăpare! Și-atunci spargi monotonia cu altceva! Sigur că și la hainele de scenă încerc să suprind în fiecare turneu de-al meu, cu noi și noi ținute, mereu atipice, inedite, create special pentru acele momente, publicul așteptând să mă vadă diferit! Vă doresc zi de poveste! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu