joi, 9 februarie 2017

FUEGO - turneul „LĂSAȚI-MI MUZICA” vă așteaptă!



Îmi place să lupt pentru ideile mele atunci când știu că ele sunt corecte, atunci când mi le pot argumenta și când știu că lupta mea cu mori de vânt poate fi o reușită dacă eu cred suficient.
E bine să ținem cu dinții de convingeri și să fim neclintiți, dar asta doar în momentul în care ne dăm seama că nu există variante, ori când nu avem alternative.
Spun asta pentru că am știut mereu că nu există doar alb și negru.
Chiar dacă sunt omul ce poate fi de neclintit, plec privirea și pe părți pentru a vedea și alte opinii și pentru a mă convinge că în viață nimic nu e 100% bătut în cuie. Așadar, fiți înțelepți, ascultați, căutați, descoperiți și nu vă lăsați mânați de instincte care mai târziu vor ajunge păreri de rău!
Vă doresc zi liniștită și vă amintesc că turneul „LĂSAȚI-MI MUZICA” vă așteaptă! #nuitotulalbsinegru #lasatimimuzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu