joi, 9 februarie 2017

Fuego - pregatesc albumul cu maestrul Jolt Kerestely



Printre agitația acestor zile, în care pregătesc albumul cu maestrul Jolt Kerestely și turneul de primăvară, îmi găsesc timp și plăcere pentru a picta. Câteva ore în fiecare noapte sunt ca o terapie și mă bucur nespus să văd că pasiunea și bucuria de a așterne minuni pe pânză nu s-a diminuat. Dimpotrivă, abia aștept să ajung acasă să mă deconectez complet. Chiar dacă e o activitate diferită față de muzică, o simt ca și cum ar fi ceva firesc. Nu sunt profesionist și am spus asta!
Dar poate că meritul meu e acela de a face tablouri din plăcere, pentru liniștea mea, știind că după asta, prin proiectul ART BY FUEGO, voi putea sprijini câțiva artiști să-și ducă visul mai departe. De asta vă încurajez să vă urmați pasiunile și să acordați mai multă importanță sufletului. Uneori acestea vă pot aduce satisfacții mai puternice decât propria activitate! Zi liniștită și luminată vă doresc! #pictură #artbyfuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu