joi, 9 februarie 2017

Fuego - Iată că a venit din nou iarna drăguța!



Iată că a venit din nou iarna drăguța! Sigur că ne ia mereu prin surprindere, ca de fiecare dată, cu poveștile ei albe. Nu aduc în discuție traficul și nebunia de prin capitală. Ce vreau eu să vă spun este faptul că ninsoarea asta liniștită mă duce cu gândul la felul nostru de-a fi. Nu-i în regulă când ninge, când e frig. 
Când vine căldura ne simțim într-un disconfort. Oricum ar fi, ceva e în neregulă. Și-atunci îmi dau seama că în permanenta noastră nemulțumire, găsim mult prea puține motive de a spune că e totul în regulă.
Și chiar este! Viața nu depinde de aceste mici schimbări de temperatură! În schimb, este de la sine înțeles că noi putem face, prin sufletul nostru, zăpezile să se topească și soarele să revină în zâmbetul cuiva! Asta sper să reușesc eu de pe 15 martie pe 4 aprilie, când îmi imaginez că iarna nu va mai izbucni!
Zi liniștită să aveți! #iarna #turneunațional

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu