miercuri, 15 februarie 2017

FUEGO - Cu JOLT KERESTELY, în 2017 voi lansa cel de al doilea material discografic



Îmi place să descopăr noi laturi artistice și zi de zi, să mă provoc pe mine însumi la episoade pe care nu credeam că le voi trece vreodată. Asta mă sprijină și în evoluție și în acumularea de noi imagini și sentimente pentru cândva!
Nu mă gândeam în ruptul capului acum 24 de ani, când am venit prima oară în București și l-am cunoscut pe maestrul JOLT KERESTELY, că în 2017 voi lansa deja cel de al doilea material discografic. Și nu orice fel de material, un musical audio, de stare, cu emoție, muzică înaltă, o poveste de iubire cu texte profunde, pentru cunoscători! Poate prea puțin comercial, dar îndeajuns de sensibil pentru a ajunge la inimile voastre!
Pe nea Joly îl respect enorm și-l consider părintele meu muzical, acesta reușind, la cei 83 de ani ai săi, să dea naștere unor capodopere. Așadar, în luna martie, vă prezentăm un super album, pe care-l veți găsi în magazinele de specialitate și în turneul „LĂSAȚI-MI MUZICA”! Fotografia este realizată într-un loc mirific, în care vă recomand să mergeți, o casă cu flori - Atelier Florens ! #albumfuegojoltkerestely

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu