miercuri, 15 februarie 2017

FUEGO - Jumătatea din viața noastră actuală e pe telefon...


Jumătatea din viața noastră actuală e pe telefon. Unde te uiți vezi oameni cu privirea în jos, absorbiți de mirajul tehnologiei. 
Nu pot spune dacă-i bine sau rău, dar comunicarea nu mai e aceeași și nici bucuria de a privi pe cineva în ochi. Recunosc! 
Și eu sunt atașat de telefon și de toate avantajele lui, dar nu mă acaparează pe deplin! 
Mai ales că eu, după cum se poate observa din poza de mai jos, am fost fascinat de această invenție încă de mic copil! 
Îmi plăcea să-mi imaginez tot felul de convorbiri importante și stăteam cu orele, fascinat de tot ce însemna această jucărie magică pe-atunci! Peste ani, fix-ul nu mai înseamnă nimic, dar eu îmi aduc aminte cu drag de copilăria mea și de toate elementele ei, privind cu admirație, nu cu nostalgie!
În fotografie aveam vreo 5 ani și eram năzdrăvan tare! S-aveți duminică liniștită! #copilărie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu