vineri, 24 februarie 2017

FUEGO - Cred că nimeni nu trebuie să se ghideze în viață după rețeta cuiva...



Cred că nimeni nu trebuie să se ghideze în viață după rețeta cuiva, mai ales atunci când acel cineva, în speță eu, nu a avut nici un plan stabilit. Totul a venit pe parcurs și cred că cea mai importantă calitate a mea a fost determinarea și luciditatea. M-am bucurat și de succes și mi-am păstrat mintea limpede atunci când poate că n-am fost în frunte! Și nici n-am tins să ajung acolo neapărat!
Este important să-ți placă ce faci, să crezi în ce faci!
Așadar, nu există o rețetă. Poate doar o frumoasă legătură cu publicul, pe care l-am respectat și nu am vrut să-l dezamăgesc. Am oferit calitate la sala de spectacol și am scos mereu piese noi, ținând cont de preferințe și nu m-am culcat pe-o ureche când am avut succes! În felul acesta îmi trăiesc eu viața de artist!
Vă invit să vedeți, pentru cei ce nu știu, despre ce e vorba, în toată țara, de pe 15 martie pe 4 aprilie, la concertul “LĂSAȚI-MI MUZICA”! #rețetasuccesului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu