sâmbătă, 26 septembrie 2015

FUEGO - TE CUNOSC DE UNDEVA


De mic am fost și eu pasionat de artiștii mari și-am încercat să învăț de la fiecare câte ceva, imitându-i uneori, când eram copil. Iată că anii au trecut și cu noile formate de televiziune, am ajuns și eu să fiu subiect. Pe parcursul ultimilor ani, au fost mulți care m-au imitat. Unii s-au apropiat, alții m-au dezamăgit, exagerând inutil, alții, de dragul spectacolului, au depășit limita și-au picat în extrema penibilului.
Cert este că acum, după un an, revin la „TE CUNOSC DE UNDEVA”, în altă ipostază, cu duetul dintre mine și doamna IRINA LOGHIN. Facem 10 ani anul acesta și suntem fericiți că am făcut sute de spectacole în țară, avem 2 albume premiate cu discul de aur și-am văzut aproape toată lumea împreună. Așadar, ne imită VIORICA ȘI MARGHERITA de la CLEJANI. Fete talentate, n-am ce zice. Sigur, de data aceasta, cei de la machiaj și costume n-au reușit să mă prindă prea bine. Se vede și din poze că-s departe eu față de ceea ce a ieșit ca personaj, dar chiar și așa le-am surprins pe cele două apărând la finalul prestației. Le felicit pe ele și pe toți cei ce participă la acest show de televiziune, pentru că nu este ușor ca săptămână de săptămână să intri în pielea altcuiva, să cânți, fiind la înălțime.
Vedeți totul sâmbătă, de la ora 20.00, pe Antena 1. Cântăm și unul dintre succesele mari ale mele cu doamna Irina. Nu ratați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu