luni, 7 septembrie 2015

Fuego - în mod direct cu oamenii...

Am spus tot timpul că cei ce lucrează în mod direct cu oamenii, interacționând cu ei, fiind în mijlocul lor sunt binecuvântați. Comunicarea, bucuria de a-i vedea pe ceilalți mulțumiți, toate acestea îți oferă o anumită forță interioară. Știu care-i rețeta, pentru că așa-i și-n cazul meu. Fie că-s evenimente fie concerte, întâlnesc mii de oameni, de la miri la bucătari, până la invitați năstrușnici, care amețiți de licorile lui Bachus, fac un spectacol mai complet decât al meu.
Iar în felul acesta, oricum ar fi, am posibilitatea de a vedea oamenii, de a vorbi cu ei, de a asculta. Unii au probleme, unii mint, alții se dau în spectacol, alții respectă. Mi-am dat seama așa, că în fond, asta-i lucrul cel mai minunat la un artist – are șansa de a cunoaște caractere diverse, ca într-un show al măștilor umane. Pe el îl știe oricum toată lumea!
Aseară am cântat la Iași. Nu vă imaginați ce perlă poate fi orașul acesta noaptea. Nu-i mare, e luminat din toate părțile pe Copou, are un anume farmec și te poartă, vrei nu vrei, cu pașii prin istorie. Mirii Ionică și Irina Iftimie au pășit în viață cu mine și-au organizat o petrecere în pădure, de poveste românească. Casă de piatră pe ritm de IUBIRE ȘI NOROC! Seară frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu