duminică, 20 septembrie 2015

DUEGO - FESTIVALUL BOSTANIADA

Așa-mi vine câteodată sa pun la păstrare toate minunile vieții mele, sa-mi fie recolta pentru momentele triste.
Ca tot veni vorba de recolta, acum e timpul in care-aduni ce-ai rasadit timp de-un an, de la speranțe la încredere.
Voi ați cules roadele? Si la figurat, dar si la propriu, căci acum se face mustul aprig si proviziile pentru iarna.
Asa se întâmpla si in localitatea Lozova, din Basarabia, unde are loc anual festivalul BOSTANIADA. O treaba cât se poate de serioasă, bine organizata. Le-am cântat cu drag miilor de moldoveni ce-au venit sa ma vadă. La final mi-au oferit o medalie de aur, in semn de prețuire, si o plosca pentru palinca, lucrata manual, dar si o coroana sculptata din dovleac. La plecare am imortalizat pentru voi o parte din recolta.
La mine mai durează câteva zile, căci am de adunat si arătat piese noi, un turneu de suflet, picturi si-un site nou! Nu uitați de ora 20.00, Favorit TV, cu mine si muzica mea, si prieteni dragi! Zi bogata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu